Перейти до вмісту

К Л О П О Т А Н Н Я щодо звільнення від сплати судових витрат

28.11.2010

Верховний Суд України

адреса:  01024, м. Київ,

вул. П.Орлика, 4 а

Особа, що подає скаргу (Позивач):

 

Відповідач: Управління праці та соціального захисту населення  виконкому Дзержинської районної у місті ради

Третя особа: Міністерство праці та соціальної політики України

адреса: 01001, м. Київ-01, вул. Еспланадна, 8/10

тел. (044) 226-24-45

адреса електронної пошти: невідома

 

справа у судах першої та апеляційної інстанцій №

К Л О П О ТА Н Н Я

щодо звільнення від сплати судових витрат

У зв’язку з наданням мною до Вищого адміністративного суду України касаційної скарги на постанову Дзержинського районного суду міста  від 27.05.2009 р. по справі № про визнання протиправними дій та бездіяльності, донарахування допомоги при народженні дитини та допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та стягнення матеріальної шкоди та недоотриманих сум грошової допомоги за моїм позовом до Управління праці та соціального захисту населення  виконкому Дзержинської районної у місті ради, якою відмовлено у задоволенні позовних вимог, та ухвалу Д  апеляційного адміністративного суду від 31.03.2010 р. по справі   

прошу Шановний Суд зглянутися на незадовільний майновий стан моєї сім’ї, що склався у зв’язку із моєю відпусткою по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, наданої мені без збереження заробітної плати у відповідності до наказу  від  року №, оскільки основним та єдиним джерелом мого існування на теперішній час є допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, та місячний доход не відповідає навіть розміру встановленого законом прожиткового мінімуму, а також те, що я виховую двох неповнолітніх дітей, ч.3 ст. 82 Цивільного процесуального кодексу України, прошу Шановний Суд  своєю ухвалою звільнити мене від оплати судових витрат – державного мита та витрат на інформаційно-технічне забезпечення.

 

Копії наказу та свідоцтв про народження дітей додаються до касаційної скарги.

 

 

«_____»____________2010                                     _________

Напиши коментар

Залишити коментар